- Start
- Betaling
Hvordan vil du betale din forsikring?
Vi tilbyr flere betalingsmåter. Du velger selv hvilken som passer deg best.Velg betalingsmåte
Månedlig betaling
Automatisk trekk fra din konto
Ønsker du å betale månedlig, betaler du med AvtaleGiro i nettbanken din. Med AvtaleGiro skjer trekket automatisk, og banken din sørger for at regningene betales automatisk og i tide. Slik slipper du å tenke på forfallsdatoer og lange KID-numre.
Det er enkelt å komme i gang med AvtaleGiro, og du oppretter det helt selv i nettbanken din.
Trekkdato er den 15. hver måned.
OBS! Vi tar dessverre ikke imot betaling av forsikringspremie via Vipps. Organisasjonsnummeret som ligger i plattformen er kun gyldig ved betaling på eventer vi er tilstede. Har du betalt forsikringen din med Vipps? Da ber vi deg ta kontakt med vårt kundesenter på 24 12 40 00.
Halvårlig betaling
Ønsker du å betale halvårlig, kan du velge mellom to betalingsmåter: AvtaleGiro eller eFaktura.
Hva er forskjellen mellom AvtaleGiro og eFaktura?
- AvtaleGiro er en tjeneste for automatisk betaling av dine faste regninger. Det vil si at banken sørger for regningene betales direkte fra din konto på forfallsdato. Det eneste du trenger å gjøre for å komme i gang er å opprette en AvtaleGiro-avtale i nettbanken din, og sørge for at du ikke har for lav beløpsgrense.
- Med eFaktura kommer regningen ferdig utfylt til nettbanken din. Det eneste du trenger å gjøre er å bekrefte betalingen. For å komme i gang må du opprette en eFaktura-avtale med oss i nettbanken din.
Årlig betaling
Ønsker du å betale årlig, kan du velge mellom to betalingsmåter: AvtaleGiro eller eFaktura.
Hva er forskjellen mellom AvtaleGiro og eFaktura?
- AvtaleGiro er en tjeneste for automatisk betaling av dine faste regninger. Det vil si at banken sørger for regningene betales direkte fra din konto på forfallsdato. Det eneste du trenger å gjøre for å komme i gang er å opprette en AvtaleGiro-avtale i nettbanken din, og sørge for at du ikke har for lav beløpsgrense.
- Med eFaktura kommer regningen ferdig utfylt til nettbanken din. Det eneste du trenger å gjøre er å bekrefte betalingen. For å komme i gang må du opprette en eFaktura-avtale med oss i nettbanken din.
Betaling via Digipost
Har du en konto hos Digipost, vil du motta en faktura sammen med forsikringsbeviset ditt i din digitale postkasse. Flere banker tilbyr at man kan overføre fakturaen til sin nettbank/mobilbank, slik at man slipper den manuelle jobben med KID- og kontonummer.
Papirfaktura
Få fakturaen hjem i postkassen
Hvis du velger å betale forsikringen med papirfaktura får du den direkte hjem i postkassen din. Velg mellom å betale årlig eller halvårlig.

