Digipost er Postens digitale postsystem. Du kan enten logge inn via Digipost sine nettsider eller laste ned en app til mobilen. På den måten er du sikker på at posten kommer trygt og raskt frem. 

Digipost fra Agria

Er du kunde hos oss og har Digipost vil du motta forsikringsbeviset i din digitale postkasse, med mindre vi mangler ditt fødelsnummer i vårt system. Er du usikker kan du sende oss en henvendelse eller kontakte oss på telefon 24 12 40 00.

Forsikringsbevis og faktura

Per dags dato sender vi ut forsikringsbeviset, altså forsikringspapirer i forbindelse med fornyelse, til deg gjennom Digipost. Sammen med forsikringsbeviset vil det også ligge en faktura eller nedbetalingsplan for kommende forsikringsår. Dette er enten helårsfaktura, halvårsfaktura, kvartalsvis eller månedlig betaling.

Obs! Husk å ha på varslinger i appen. På den måten får du en nyttig påminnelse når du har mottatt brev fra oss.

Betaling gjennom Digipost

Flere banker tilbyr en betalingsløsning gjennom Digipost, som betyr at du enkelt kan overføre fakturaer du har mottatt i Digipost rett i nettbanken din. Dette gjelder blant annet DNB, Sbanken, KLP og Gjensidige Bank. Fakturaen(e) vil automatisk vises i din nettbank/mobilbank, slik at du slipper den manuelle jobben med KID- og kontonummer.

Les hvordan du aktiverer betalingstjenesten hos Digipost her.

Slik kommer du i gang med Digipost

Har du ikke Digipost, men ønsker å bruke det? Gjør som 1,8 millioner andre nordmenn og ta det i bruk på denne enkle måten: 

  • Registrer en brukerprofil på www.digipost.no eller via appen "Digipost" med BankID eller Buypass.
  • Last ned appen til mobilen din, så har du postkassen din tilgjengelig på farta!
  • Ved hovedforfall av forsikringen din vil du motta dine forsikringspapirer i god tid før fornyelsen.