Sikkerhetsformål
Vi har hatt fjernkontakt
Vi behandler personopplysningene dine for å beskytte oss mot trusler. Klikk på behandlingen nedenfor for å få mer informasjon.
Ta opp møter i tilfelle trusler mot ansatte
Formålsbeskrivelse
Vi behandler personopplysninger ved opptak av telefon- og videosamtaler og ved lagring av e-post- og chatsamtaler (interaksjoner) hvis vi oppfatter at det foreligger en trussel mot oss eller våre ansatte.
Hvilke opplysninger behandler vi og hvordan?
Vi behandler kontaktopplysninger som kreves for at interaksjonen kan opprettes, for eksempel telefonnummer, e-postadresse eller chatnavn. Vi behandler også navnet og personnummer hvis du har autentisert identiteten din digitalt.
Interaksjonen lagres deretter som en video-, lyd- eller dokumentfil i opptakssystemet vårt med opplysninger om kontaktopplysninger, klokkeslett og dato for interaksjonen, interaksjonskanal, den ansatte som håndterte interaksjonen, og type sak.
Opplysningene brukes deretter som grunnlag for granskning av trusselen og eventuelt politianmeldelsen.
Rettslig grunnlag og dine rettigheter
Vi baserer vår behandling av personopplysningene dine på en såkalt berettiget interesse. Behandlingen er nødvendig for at vi skal kunne beskytte oss og våre ansatte, rapportere trusler til politiet og fastsette, håndheve eller forsvare rettskrav.
Dine rettigheter etter EUs personvernforordning.
Hvor lenge lagrer vi opplysningene?
Vi lagrer opplysningene for dette formålet i 30 dager med mindre det fører til en politianmeldelse. Hvis det opprettes en politianmeldelse, lagrer vi opplysningene så lenge det er nødvendig for å behandle våre rettskrav.
Behandlingsansvarlige, databehandlere og andre mottakere
Forsikringselskapet Agria er behandlingsansvarlig for dette formålet.
Vi bruker en databehandler for å tilby systemstøtte ved opptak og lagring av interaksjonene. Databehandleren kan deretter få tilgang til filene og opplysningene.
Vi kan utlevere filer, sammen med mer opplysninger, for eksempel tidspunkt, omstendigheter og deltakere på møtet, til politiet ved anmeldelse av mistenkte straffbare handlinger.
Kvalitets- og opplæringsformål
Vi har hatt fjernkontakt
Vi behandler personopplysningene dine for å sikre og kontinuerlig forbedre kvaliteten på tjenestene og kundeservicen vår. Klikk på behandlingen nedenfor for å få mer informasjon.
Ta opp møter for å forbedre oss
Formålsbeskrivelse
Vi behandler personopplysninger ved opptak av telefon- og videosamtaler og ved lagring av e-post- og chatsamtaler (interaksjoner) for å følge og lære opp våre ansatte, slik at vi kan forbedre tjenesten vår.
Hvilke opplysninger behandler vi og hvordan?
Vi behandler kontaktopplysninger som er nødvendige for at interaksjonen kan opprettes, for eksempel telefonnummer, e-postadresse eller aliasnavn. Vi behandler også navn og personnummer hvis du har autentisert identiteten din digitalt.
Interaksjonen lagres deretter som en video-, lyd- eller dokumentfil i opptakssystemet vårt med opplysninger om kontaktopplysninger, klokkeslett og dato for interaksjonen, interaksjonskanal, den ansatte som håndterte interaksjonen, og typen sak.
Under oppfølging og opplæring velges tilfeldige filer som den ansatte og instruktøren kan gjennomgå for å drøfte mulige forbedringstiltak.
Rettslig grunnlag og dine rettigheter
Vi baserer vår behandling av personopplysningene dine på grunnlag av ditt samtykke. Behandlingen er nødvendig for å kunne registrere og lagre interaksjoner, slik at vi kan følge og lære opp ansatte for å forbedre tjenesten vår.
Dine rettigheter etter EUs personvernforordning.
Hvor lenge lagrer vi opplysningene?
Vi lagrer registrerte telefonsamtaler i 30 dager.
Behandlingsansvarlige, databehandlere og andre mottakere
Forsikringselskapet Agria er behandlingsansvarlig for dette formålet.
Vi bruker en databehandler for å tilby systemstøtte ved opptak og lagring av interaksjonene. Databehandleren kan deretter få tilgang til filene og opplysningene.
Måle kundetilfredshet
Formålsbeskrivelse
Vi behandler dine personopplysninger for å kunne følge opp hvor tilfreds du er med hvordan vi har håndtert en sak, og for å kunne forbedre virksomheten vår kontinuerlig.
Hvilke opplysninger behandler vi og hvordan?
Når du har vært i kontakt med oss om en sak, bruker vi kontaktopplysningene dine til å ringe deg eller sende deg en e-post eller tekstmelding. På denne måten kan vi spørre hvor tilfreds du er med hvordan vi har håndtert saken, og om du vil anbefale oss til venner og bekjente. Du vil også få mulighet til å kommentere nærmere ved å legge igjen en melding på telefonen eller gjennomføre en undersøkelse.
Hvis du velger å svare på spørsmålene våre, lagrer vi din tilbakemelding i forbindelse med saken og den ansatte som håndterte den, sammen med en unik svar-ID. Hvis vi har et kundeforhold, lagrer vi også kundenummeret ditt for oppfølging. Hvis du har sagt at du er ekstremt misfornøyd, er det mulig at vi kontakter deg for å høre om det er noe vi kan gjøre for å forbedre dette og for å forstå hva du er misfornøyd med.
Vi utarbeider statistikk på bakgrunn av alle tilbakemeldinger, slik at vi kan måle kundetilfredshet i forskjellige situasjoner.
Rettslig grunnlag og dine rettigheter
Vi baserer vår behandling av personopplysningene dine på en såkalt berettiget interesse. Behandlingen er nødvendig slik at vi kan følge opp hvor tilfredse kundene våre og andre interessenter er med tjenestene våre. På denne måten kan vi kontinuerlig forbedre driften vår basert på disse tilbakemeldingene.
Behandlingen er for direkte markedsføringsformål.
Dine rettigheter etter EUs personvernforordning.
Etter markedsføringsloven har du rett til å avslå forespørsler om å bli med i kundeundersøkelser, siden de utgjør direkte markedsføring. Du kan gjøre dette ved å kontakte kundeservice.
Hvor lenge lagrer vi opplysningene?
Vi lagrer opplysningene om tilbakemeldingen din i 18 måneder. Hvis du har lagt igjen kommentarer i tillegg til å svare på våre standardspørsmål, sletter vi dem etter tolv måneder.
Behandlingsansvarlige, databehandlere og andre mottakere
Forsikringselskapet Agria er behandlingsansvarlige for dette formålet.
Vi engasjerer databehandlere for å sende ut forespørsler om tilbakemeldinger, samle inn svar og utarbeide statistikk på grunnlag av svarene. Databehandleren vil deretter få dine kontaktopplysninger og tilbakemeldinger.