Har du en høyere faktura for august?

Har du et høyere beløp til forfall enn normalt i nettbanken din? Her ser du hva årsaken kan være.

1. Du har betalt inn manuelt, men beløpet er likevel for høyt

Dette kan grunnes at systemene våre ikke har fått registrert betalingen. Har du allerede betalt, er det fint hvis du kan ringe oss på telefon 24 12 40 00, så skal vi få rettet opp i feilen.

2. Du har ikke blitt trukket – verken for juni eller juli

Dette kan skyldes at beløpsgrensen i nettbanken din er for lav. Beløpet gjelder derfor for juni, juli og inneværende august måned. Er du usikker på hvordan du endrer beløpsgrensen kan du ta kontakt med nettbanken din. 

Betalingsfristen er 15. august. Betales ikke beløpet innen denne datoen, vil fakturaen gå over i en helårsfaktura.

Vi hjelper deg gjerne!

Ring oss gjerne hvis du har noen spørsmål om betaling, vi er her for deg mandag til fredag kl. 08.00 – 17.00.

Liker? 0 stemmer, ikke rangert 0 av 0 likte , NaN i rangeringer